Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яцишина Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Панасюк О. В. 
Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Трусова М. М. 
Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості України [Електронний ресурс] / М. М. Трусова, Л. К. Яцишина. // Технології та дизайн. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Яцишина Л. К. 
Методологічне забезпечення системи маркетингових досліджень в інноваційній діяльності [Електронний ресурс] / Л. К. Яцишина, О. А. Виноградов // Наукові праці НДФІ. - 2007. - Вип. 1. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2007_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 77.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зимбалевська Ю. В. 
Тенденції та перспективи розвитку української галузі глобальних брендів [Електронний ресурс] / Ю. В. Зимбалевська, Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2010. - № 10. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_10_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Яцишина Л. 
Бренд - менеджмент і маркетингові технології [Електронний ресурс] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 6. - С. 12-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Яцишина Л. К. 
Організаційно-економічні критерії формування сили бренду [Електронний ресурс] / Л. К. Яцишина, Ю. В. Зимбалевська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Семенюк О. В. 
Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2014. - № 6. - С. 135-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Волкович А. Р. 
Інноваційні технології в системі маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / А. Р. Волкович, Л. К. Яцишина. // Ефективна економіка. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Яцишина Л. К. 
Методологія оцінки ефективності брендингу [Електронний ресурс] / Л. К. Яцишина. // Ефективна економіка. - 2015. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_11_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прасол І. Г. 
Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг [Електронний ресурс] / І. Г. Прасол, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Яцишина Л. 
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Електронний ресурс] / Л. Яцишина, Ю. Ющук // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Яцишина Л. К. 
Дослідження ринку овочів і фруктів в Україні [Електронний ресурс] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.716 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Яцишина Л. К. 
Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Електронний ресурс] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського